عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به وبلاگ من خوش آمدید.


 

خوش آمدید



نظرات شما عزیزان:

sherlock
ساعت19:54---16 مرداد 1392

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤< br /> _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


rezvan
ساعت22:42---20 تير 1392
باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد

آنقدر که یکی از این شب های لعنتی آغوشش را

برای من و یک دنیا خستگیم بگشاید ؛

هیچ نگوید و هیچ نپرسد

فقط مرا در آغوش بگیرد بعد همانجا بمیرم

تا نبینم روزهای آینده را …

روزی که دروغ میگوید ، روزی که دیگر دوستم ندارد ،

روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمی گیرد

و روزی که عاشق دیگری می شود !


raha23
ساعت0:56---14 تير 1392
salam aji veblaget kheili ba hale eivalllllllll


رامین شب بارانی
ساعت14:18---2 فروردين 1392
سال نو مبارک
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)


aidin
ساعت10:20---27 اسفند 1391
سلام گلم وبلاگت خیلی خوشگله.... اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم باشه؟؟؟؟ راستی نظرت رو درباره ی آهنگ جدید وبم بده... بای

.
ساعت22:43---13 بهمن 1391
تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سپهر
ساعت9:02---13 بهمن 1391
سلام عزیزم وبت عالی بود خیلی وست دارم با من تبادل لینک کنی اگه موافقی
این ادرس وبمmashhad2rap1.rzb.ir
مشهد2رپ
منتظرتم


my love
ساعت9:14---18 دی 1391
سلام دوست عزیز. مرسی که بهمون سر زدی. امشب یادت نره، تو هم با افتخار لینک شدی.

حسن
ساعت22:12---10 دی 1391
وبلاگت عاليه اميدوارم موفق و سر بلند باشي
بازم بد سر ميزنم
ولي با مرام به وبلاگ منم بيا نظرتو در موردش بده
مي نويسم يادگاري تا بماند روزگاري گر نبودم روزگاري اين بماند يادگاري
بدرود
از طرف مهندس علي بخشي


امين
ساعت10:52---9 دی 1391
سلام وب جالبي داري اجازه بدي شما را لينك كنم
سري به ما بزني خوشحال ميشوم


من وتو
ساعت10:51---6 آذر 1391
سلااااااااااااام سپیده خانومی
وبلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم
دوس داشتی به وب منم سربزن خوشحال میشم


AmIr
ساعت21:39---1 آذر 1391
وبلاگت عالی بود راستی خودم اومده بودماااا

عباس خلیلی
ساعت14:21---22 آبان 1391
سلام
شما لینک شدید
لطفا ما را با نام " اطلاعات دانشجویی " لینک کنید


وروجک
ساعت20:00---1 آبان 1391
به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارم !



عشق گمشده
ساعت11:46---23 مهر 1391
سلام سپيده خانوم
خوبي وبلاگ قشنگي داري وقت كردي به منم سربزنيد خوشحال ميشم

چه آسان تماشاگر سبقت ثاییه هاییم و به عبورشان می خندیم... چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم ... و چه ارزان به اخمی می فروشیم لذت با هم بودن را... و چه زود دیر می شود و نمی دانیم که فردا می آید و شاید نباشیم...


تنهاترازهمیشه
ساعت10:41---22 مهر 1391
اگر از جنس اهن باشم یاشیشه $$$$$$$$$$اگرازجنس خاک باشم یاسنگ$$$$$$$$$بگذریم خلاصه عاشق میشیم دیگه به منم سربزن اگه خواستی بلینک بای

مسعود
ساعت9:14---21 مهر 1391
از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود حالا نوبت تو که از وبلاگم دیدن کنی ونظر هم بدی اگه خواستی لینکم کن تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com/

موضوع وبلاگم:اخبار بازیها


رامین ☂شب بارانی☂
ساعت2:49---20 مهر 1391
سلام ابجی تو خدا اون عکسهای پاییز رو به منم بده خیلی خوشکه البته اگه راضی بودی بیا وبلاگم ادرس لینگش رو بده خودم باز کنم
ممنون


حمیدخانی
ساعت21:26---30 شهريور 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه میشه منو به اسمه **((EMO))**لینک کن هر وقت کردی به منم بگو منم لینکت کنم پس منتظرتم

بنیامین
ساعت17:29---30 شهريور 1391
سپده لینکت کردم.چرا انقدر وبت غمگینه؟اگه ناراحت میشی ج نده

عرفان
ساعت0:24---26 شهريور 1391
سلام من تورو به نام عاشقانه لینکیدم توهم منو به اسم جلب نیوز بلینک
ممنونم


alone
ساعت21:28---23 شهريور 1391
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br /> ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥


ساعت0:09---23 شهريور 1391
سلام ،وبت واقعأ زیباس........اگه با تبادل لینک موافق بودی منو حتمأ خبر کنی....فعلأ.....

جامانده از شهدا
ساعت13:01---18 شهريور 1391
سلام ابجی سپید خوبی؟
ممنونم بابت حضورت وشرکت تو نظر سنجی


عاشقانه
ساعت16:04---16 شهريور 1391
در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار

روزی به نام فراموشی وجود ندارد . . .

اپم
اپمممممممممممممم


نیلوفر
ساعت9:54---22 مرداد 1391
_____████ ____________

_____██████ ___________

____████████__________ ▌

___███____███_________ █

___██_______██__________▌

__███________█__________▌

__▌●█________█_________█

__███_______ █_________█

___██_______█________██

____________██_______██__▌

____█______██______███_ █

_____▌_____██_____████_█

__________███___█████_█_█

________███__██████__█_█

______███__████____██_█

_____███_█████_████_█

____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌

__█████_████_▌_█_███_▌

_█████_██___██___██_█

_█████_███████_███__█__


نفس
ساعت23:07---8 مرداد 1391
عالیه عالی

کاوه
ساعت14:00---7 مرداد 1391
شرمنده سپیده جان - مقداری سرم شلوغ بود، یادم رفت به لینکها اضافه کنم. دستت درد نکنه بلاگ خوشکلی داری. ایشالا سعی کنی همیشه به روز نگهش داری.
خوشحال شدم.
کاوه.


مهدی
ساعت11:23---6 مرداد 1391
عالی بود


مهدی
ساعت18:29---4 مرداد 1391
سلام دوست عزیز من لینک آدرس سایت شما رو گذاشتم شما هم بزارید؟
مرسی لطف دارید مدیر محترم


ناصر
ساعت23:47---31 تير 1391
خداودا!عزيزم را تو ياري كن/پناهش باش و در حقش تو كاري كن/الهي هر چه مي خواهد نصيبش كن/خدايا بر لبش لبخند جاري كن...

بخند به روی دنیا عزیزم چون تنها انتقامیه که میشه از زندگی گرفت


زهرا
ساعت0:22---22 تير 1391
سلام سپیده جون
ممنونتم که بهم سرزدی
اگه مایلی برای آشنایی بیشتر از طریق ایمیل کمی بیشتراز خودت برام بگی و اگه میتونی عکست رو هم واسم بفرست...
منظرت هستم...
بای عزیزم...


زهرا
ساعت18:49---20 تير 1391
سلام سپیده جون
حالت خوبه؟
واقعا وب خوشگلی داری وخیلی زیبا مینویسی...
من که ازآشنایی باهات خیلی خوشحالم...
راستش من دنبال یه دوست ا وفا میگردم...
مایلی که بیشتر باهم آشنا بشیم؟
منتظرچشمای قشنگت هستم...


بشار
ساعت9:22---22 خرداد 1391

در خلوت شبانه
مستانه نقشی بر شب می کشم
مست و مدهوش به رویاهایم می نگرم
دستی پر از شک سایه کشیده بر آسمان
پراز اشک شده این دل سرد زمان
در خیالم با تو گفتم از دوستی
از عشق و مطرب و می پرستی
در چرخش روزگار میروم به سوی خود
به سوی هر کلامی دور از ذهن خود


fereshte
ساعت1:57---11 ارديبهشت 1391
salam vebe khoshgeli dari azizam

ناهید
ساعت11:22---27 اسفند 1390
سلام عزیزم خوبی
سال نو شماهم پیشاپیش مبارک


قاسم پسر کردنشین
ساعت0:27---24 اسفند 1390
وب خوبی داری مخصوصا اون قلب که خیلی زیباست امیدوارم من رو در قلب وبتون با نام ( قاسم پسر کردنشین ) بکارید من هم سعی میکنم شما رو با هر نامی خواستید در قلبم جای بدم نه در وبم .

قاسم پسر کردنشین
ساعت0:26---24 اسفند 1390
وب خوبی داری مخصوصا اون قلب که خیلی زیباست امیدوارم من رو در قلب وبتون با نام ( قاسم پسر کردنشین ) بکارید من هم سعی میکنم شما رو با هر نامی خواستید در قلبم جای بدم نه در وبم .

حاجی
ساعت18:57---19 اسفند 1390
تو بدون هیشکی تو دنیا قدر تو برام عزیز نیست

گفته بودم که نباشی میمیرم و این عجیب نیست

لحظه ها میگذرن آروم اما این همیشگی نیست

تو میری منم به یادت می مونم با چشمای خیس



حالا من تنها تنهام، تنها تنهام و بی تو هیچم

توی شبهام و می نویسم بی تو میمیره دلم

تا ابد چشم به راهتم تو چشامه بغض و ماتم

تا همیشه من پا به پاتم بی تو داغونه دلم


nazanin
ساعت21:31---17 اسفند 1390
salam az webe nice tun mamnunam
khoshhal misham b manam sar bzanid
mamnun


ALI™2009
ساعت18:11---9 اسفند 1390
به وبلاگ عشق خوش اومدم نه؟

LUXANDLUX
ساعت17:44---5 اسفند 1390
سایت لوکس أند لوکس دعوت به همکاری میکند تا در افزایش مطالب سایت یاری رسانند
برای شروع همکاری ابتدا از طریق ارسال اسمسی به شماره 09363696363
آمادگی خود را جهت همکاری اعلام فرمایید پس از تایید توسط مدیرسایت نام کاربری و پسورد به شماره شما ارسال خواهد شد و میتوانیدهمکاری خود را آغاز کنید با تشکر موفق باشید



aghil
ساعت18:40---3 اسفند 1390
صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا نشسته ام تا شاید صدایم کنی صدایم کنی ومحبت بی دریغت را نثارم کنی.

میلاد
ساعت18:42---2 اسفند 1390
بازم سلام
راستی تو وبلاگت عضو شدم با همین نام
اینم متنی که میخام شب برا مادرم بفرستم:
مادرم
در تمام عمرم یک بار عاشق شدم

و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم

نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد

سالروز تولدت مبارک


.


میلاد
ساعت14:05---2 اسفند 1390
سلامی به پاکی همه ی دختر و پسرای ایرونی..واقعیتش تو گوگل دنبال چیز دیگه ای میگشتم ولی سر از وبلاگ شما در اوردم..این اتفاق رو به فال نیک میگیرم...ولی واقعا مشتری پرو پا قرص وبلاگت شدم..مخصوصا اهنگش که خیلی از خاطره هام رو زنده کرد...خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی...اگه نیای من ولی هرروز بهت سر میزنم...با تشکر..میلاد...از رامسر

سجاد
ساعت12:14---2 اسفند 1390
تقدیم به کسی که وبلاگ به این زیبایی درست کرده واقعا رمانتیکه وبسیار زیبا مدیریت شده وقتی وارد وبتون شدم واقعا احساس آرامش کردم وبه یاد عشقم افتادم

aghil
ساعت20:35---1 اسفند 1390
با نام عاشقانه لینکت کردم
چرا می زنی.....؟؟؟؟؟!!!!!!


ع خ
ساعت11:09---24 بهمن 1390
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است


ع خ
ساعت11:03---24 بهمن 1390
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است


donya
ساعت0:11---17 بهمن 1390
سلام.خوبی؟؟وب بسیار زیبایی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنیم حتما بهم بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 18 | |